copro.men

Top 8 ting vi ved om reinkarnation efter hinduistiske mytologi

Og så spørger du ”Reincarnations?” Ja dem. Jeg er sikker på du har hørt om dem før. Må ikke fortælle mig, at du ikke er fortrolig med begreberne liv efter døden .. eller er du? Begrebet reinkarnation er for det meste en ting fra øst, faktisk mere som af det indiske subkontinent og vesterlændinge ofte hån tanken om at tro på, at døde lig med at eksistere nogensinde efter. Fundet meste i Indien og i Grækenland, og fordums i Egypten, reinkarnation er fænomenet blive født på ny med sjælen lever en anden fysisk form. Det fremmer meste begrebet sjælens udødelighed. Jeg troede imod det også, men vidnet hvor smukt sjælen stiger i ”The Journey of the Soul”, og du er sikker på at vide, hvad og hvordan sjælen har fået at betydning i mytologi. Og Åh godt! Det er ingen moderne tro, hinduer tror på, at en af ​​deres mest magtfulde guder, Lord Vishnu havde mange inkarnation at redde jorden. Og så videnskaben hviler, indtil dagen og videre. Andre religioner i Indien, som tror strengt i reinkarnationer er Jainisme, buddhisme og Sikhisme men dens hovedsagelig den hinduistiske mytologi, som har givet fødsel til konceptet. Her er, hvad du allerede ved om reinkarnationer, eller gør du?

8. Samsara: En endeløs kæde

Samsara, som hinduerne kalder det er kæden af ​​liv og død og genfødsel i en ny fysisk form. Det kombinerer sammen den gentagne cyklus af livet sammen med sine handlinger af fortid og nutid og dermed tænke på indflydelsen af ​​dem i fremtiden. Mens samsara bogstaveligt talt i et sanskrit ord, der betyder ’sansaar’ eller verden, men mere bogstaveligt og mytologisk det menes at være uendelig indtil enheden af ​​sjæl med den levende gud eller dens herre.

7. Rejsen af ​​sjælen

Hinduer tror, ​​at det kun er deres fysiske form, der er dødelig, og kan blive ødelagt. Måske en grund til hinduer, som en del af død ritualer ramte lederen af ​​liget for at gøre ham til at glemme ham livet gik forbi for at forhindre, at sjælen bliver hjemsøgt med minder i den næste fødsel. De mener sjælen stiger til højder utilgængelige for mennesker, og det vender tilbage at leve i et nyt organ. De mener, at sjælen er udødelig, og det fortsætter med at leve sit liv gennem et legeme til et andet.

6. For at Udbytte hvad du sår



Hinduer er strenge troende af at sige, at du giver hvad du sår. De mener, at man er genfødt kun at søge bod for sine synder i sin sidste fødsel eller at gøre godt og undgå sine sorger i den næste fødsel. De er af den opfattelse, at alt hvad du gør er tegnede sig for, og det er her, at du nødt til at forklare hver handling og angre det, hvis det bliver nødvendigt, eller glæde sig over det som anledning kræver. De er strenge troende af det faktum, at du vil høste frugten af ​​kun dine egne handlinger eller de af dine forfædre, og de er meget mere sikker på, at du har fået en ny fødsel kun i forbindelse med dit tidligere liv.

5. Syv af din slags

Hinduer tror på syv være en slags hellig nummer. Hellige måske ikke ordet, men det er for det meste ligesom 786 er for muslimer. De forbinder alt religiøs eller hellig med det nummer syv og dermed de tror på, at ethvert menneske får syv chancer for at blive genfødt i den fysiske form af en mand eller kvinde, og dermed får mulighed for at begå godt eller ondt, og træffe beslutning om dets skæbne senere. De sjæle, som gør godt i masser er ofte forbundet med en rejse til himlen, efter at de har afsluttet deres syv liv, mens dem, der har syndet forblive fanget i konceptet af fødsel og død og genfødsel.

4. øjenåbner: Third Eye



Hinduer tror på absolut form af hengivenhed og meditation. De tror på verdslig renounciation at nå deres mål om at forene med guden. De har fået i deres mytologi mange episoder, der illustrerer, hvordan feer og sylfider var altid på en opgave for at bryde de endeløse meditational tilbud af helgener som Vishwamitra. Når det er sagt, hinduer tror på, at i midten af ​​deres pande er det tredje øje, der åbner, når man forener sjælen med gud eller bliver ét med Brahma. De mener sjælen forbliver fanget i samsara indtil mand kommer til et punkt for at åbne det tredje øje.

3. Moksha: Begrebet Salvation



Det er kun ironisk, hvordan hinduer tror så meget på reinkarnation og livet efter døden, som de gør i begrebet opnå frelse moksha. Moksha de siger udgiver af sjælen til højere niveauer af spiritualitet for at ophøje den menneskelige form fra Samsara til udødelighed for de stiger op til, hvor de ikke behøver at blive fanget i den uendelige cyklus af reinkarnation. Moksha, de mener er en tilstand af absolut ro i sind, krop og hjerte, og at de siger, er opnåelige, når mennesket afbryder alle ønsker og giver afkald på alle verdslige og materialistiske bånd. De siger moksha kommer kun med Guds tjeneste uden at søge om det eventuelle belønninger eller med ønsket om at opnå frelse. Grådighed er kun ansvarlig for at forsinke processen med at opnå Moksha og ikke længere lide under endurances af menneskeliv.

2. at losse byrder af tidligere liv

Hinduer tror, ​​at enhver ny liv er kun at omvende for de synder gjort i tidligere liv og til at opfylde en eller anden måde de opgaver, som vi forlod ufuldstændig i den sidste. Hinduer øve tidligere liv regression og de fleste af deres meditationer er ofte knyttet til at opdage de quests og sorger deres tidligere liv, og sætte dem lige i dette liv for at løfte fra deres sjæl byrden af ​​en hadefuld eller uansvarlig liv. Ethvert menneske kommer med deres egen spand liste besluttet af Gud, og det er kun, når han er færdig med alle de opgaver, han skal være en del af og har opnået i ham jagten på absolutte hengivenhed ville han ret til at forene sig med guden eller hans levende mester.

1. Karma: Den absolutte sandhed, at hjemsøgt

Mens du måske tror, ​​at fænomener forskelligt diskuteres allerede, de mest strenge troende i Karma eller handlinger er hinduer. De mener, at livet er givet til at opnå fire mål, nemlig kama eller arbejde, Dharma eller moralsk liv, Artha eller materiel velstand og Moksha eller befrielse eller selvstændig aktualisering. Moksha kommer kun, når din Karma er rigtigt. De tror det menneskelige liv er ’en sjælevandring i henhold til den uundgåelige lov gengældelse’. Mens sjælevandring er for det meste debatteres på i Vedisme og Brahminism, begge lige stress på, hvordan den moralske betalingskort eller gæld holde dig fra at opnå frelse. Der er de frugter, du høste for din handling eller karma og Karma de tror reservedele ingen. Karma er forbundet ikke med den fysiske form, der er dødelig, men det atmaa (sjælen), som er udødelig.

Del på sociale netværk:

Relaterede
Top 10 grunde til at være en ateistTop 10 grunde til at være en ateist
Top 10 myter om oprindelsen af ​​jordenTop 10 myter om oprindelsen af ​​jorden
Top 10 åndelige steder i verdenTop 10 åndelige steder i verden
Hvordan til at leve et lykkeligt liv hver dag?Hvordan til at leve et lykkeligt liv hver dag?
10 Life lektioner, som vi kan lære af Bhagavad Gita10 Life lektioner, som vi kan lære af Bhagavad Gita
Antikke skønhed hemmeligheder tid glemteAntikke skønhed hemmeligheder tid glemte
Ayurvedisk definition af sundhed - hvem vs AyurvedaAyurvedisk definition af sundhed - hvem vs Ayurveda
Erykah badu og hendes store hår dække mantra magasinErykah badu og hendes store hår dække mantra magasin
Sådan gør gyldne bro yoga: meditation og fordeleSådan gør gyldne bro yoga: meditation og fordele
Hype lyder: erykah badu klassiske mixtape vil gøre dig ”føler bedre”Hype lyder: erykah badu klassiske mixtape vil gøre dig ”føler bedre”
» » Top 8 ting vi ved om reinkarnation efter hinduistiske mytologi
© 2021 copro.men