copro.men

Top 10 grunde til at være en ateist

Er Gud eksisterer? Dette spørgsmål er blevet omrøring hele befolkningen i jorden, for de sidste par årtier.
Vi er blevet rejst i et samfund, hvor troen på gud blev indpodet i os, før vi kunne endda gå. Men eksistensen af ​​gud i moderne dage, er blevet indhyllet i skyer af tvivl. Tvivlen er opstået på grund af den stigende bevidsthed blandt folk, og de voksende analfabetisme. Med alle de grusomheder sker over hele verden, i Guds navn, de spørgsmål, der vedrører eksistensen af ​​gud, kan give et sundt samfund at leve i, i den nærmeste fremtid. I de seneste dage, at mange mennesker ikke tror på eksistensen af ​​Gud, og der er gode grunde bag det. Hvis du er en fast tilhænger gud og opfordre til gud hver gang du har brug for noget, her er 10 grunde, der kan forårsage en transformation i dig, og du kan ende med at blive en ateist.

10.Whatever Religion lærte os, er forkert

Vores samfund er blevet indoktrineret med troen på gud, som er blevet integreret, og er blevet en integreret del af os siden århundreder. Vi er blevet rejst med troen er, at solen og månen stå op og sæt på grund af religiøse årsager. Selv, blev oprindelsen af ​​torden og lyn ødelagt og blev sagt som en virkning af gud. Ved at tænke over verdens historie, kan vi erkende, hvordan religion har erstattet naturlige forklaringer på overnaturlig forklaring. Gennem tiderne har vi gjort til at tro dumheder vedrørende gud og religion, som de religiøse clergies, og vi have troet det.
Den første strejke på de religiøse begreber, blev strøg af Kopernikus, en 15. århundrede matematiker og astronom, der formulerede den moderne model af solsystemet. Derved observere verden mere omhyggeligt gav anledning til forskellige forklaringer på naturlige ting, og derved erstatte disse overnaturlige overbevisninger engang formuleret, med naturvidenskabelige forklaringer.

Tænk over det, gutter? Alt hvad du nogensinde har set, har oplevet i dit liv, er rent fysisk og kan forklares ved videnskabelige aktiviteter. Så hvorfor Gud?

9.Why er Gud stille efter at have set de grusomheder i dagens verden?

Af hensyn til argumentet, lad os tro, at Gud eksisterer. I århundreder har der været forfærdelige ting, der sker i vores verden, og fortsætter stadig nu. I enhver religion er det blevet sagt, at Gud har skabt verden. Hvis Gud har skabt verden, hvorfor han ikke stoppe det forfærdelige sker. Hvorfor han ikke redde os fra de gruopvækkende ting, der er sket for mennesker over hele verden. Folk beder, midt i disse gruopvækkende hændelser, at fange opmærksomhed af gud, men gud? Nah! Han er ligeglad!
I dag, Terrorisme er på strømmen. Grusomheder er færdig i Guds navn. Menneskeheden er blevet destrueret i den islamiske stater. Hvor er Gud? Kan han ikke straffe gerningsmændene? Nej, fordi han ikke eksisterer.

Vi blev sagt, Bibelen og andre religiøse bøger som Gita, blev Koranen er skrevet af guden selv om deres lære. Men, jo mere logisk ting at tro stående midt i den religiøse uro i dag, er, at de bøger faktisk blev skrevet af stenalderens eller jernalderens fiskere, som forsøgte at se verden fra et andet perspektiv.

8.People læser ikke religiøse tekster

Hvor mange af jer har læst i Bibelen, eller Gita eller Koranen? Måske er der nogle af jer. Men, 90% af jer har ikke. De af jer, der har læst scripts, spejlvende side omkring betyder ikke, at du har læst det. Ingen læser Bibelen længere. I virkeligheden er der ikke så mange mennesker rundt, som faktisk har læst Bibelen. Bortset fra at være latterlig, biblen og alle de andre religiøse scripts er temmelig kedeligt. Hvis du er ateist, læse biblen. Hvis du ikke er ateist, læse Bibelen, fordi det er den bedste måde, du kan være ateist. Fordi, Bibelen er fyldt med sjove historier, og intet af dette giver mening. I de (2 Kongebog 2: 23-24) er det skrevet, at Gud sendte 2 vilde bjørne, at maul børne-, bare fordi de kaldte en fyr ’skaldet`. Jeg mener, hvad er det? Er dette en film som Revenant? Hvis Gud har skabt denne verden, så hvorfor skulle han sende to vilde dyr, til at dræbe børn? Denne handling er ikke engang acceptabel i den virkelige verden. Den fyr skal i fængsel!
Så Gud ikke eksisterer!

7. Vi er født ateister

Jeg er født i 25th December 1995. Da jeg blev født, ingen vidste, om jeg var en hindu eller en muslim eller kristen. Bare fordi, min familie er hindu, jeg er også en hindu. Vi er født ateist men vores religion er baseret på min familie, ikke på sandheden. Selv, da jeg var i min vugge, blev jeg lært at tilbede gud ved form af ’Namaste`, som igen er ikke mit valg.
Tildelingen af ​​religion i vores samfund afhænger af tre ting,

  • Familie, at jeg er født i.
  • Era, at jeg bor i.


Hvis du er født i US, siger i år 1970, i en kristen familie, får du tildelt kristendommen. En mand, der blev født i år 1950, i Tibet, vil være en ivrig tilbeder af Dalai Lama, fordi hans forældre lærte ham så.

6.We gjorde Gud en realitet

Jeg elsker religiøse lærebøger. Du ved hvorfor? Fordi de er fyldt med Spydigheder. Genesis 1:27 siger: "Og Gud skabte mennesket i sit billede, i Guds billede skabte han dem-mand og kvinde skabte han dem." Hvor latterligt er det! Hvis Gud har gjort menneskeheden i sit eget billede, derfor er vi gud. Derfor behøver vi ikke at bede gud, men i stedet er vi nødt til at se ham som vores egen, et menneske.

Når, brand først blev opfundet, Human begyndte at bede brand, med det formål, den tjener. Som dagene udviklet sig, menneskeheden opfundet forskellige grundlæggende ting, og begyndte at bede dem, bare for at de tjener, og derfor opstod Gud. Vi lavede gud, i vores eget billede, for selvtilfredsstillelse. Oprettelse af en gud, ud af ting, som hjalp dem, inspirerede dem til at forklare det ukendte. Ligesom, transformationen fra dag til nat. Som aldre gik, Gud blev en del af vores liv, og vi formede guder til at opfylde vores behov.

Som Frederik Nietzsche sagde: "Er mennesket blot en fejl af Guds? Eller Gud blot en fejltagelse af mennesket?"

5.Origin Religionsvidenskab



Nogen opfundet religion, ikke? Hvad der foregik i hans hoved, da han opfandt religion ud af ingenting? Måske så han på himlen og tænkte "Den gale, der gjorde himlen, er langt mere kraftfuld end jeg," og religion stammer derfra. Gud skabte verden, det er en af ​​de grundlæggende proposition af enhver religion. Men så ved vi, Big Bang Theory. Nu, ikke fortælle mig, du ikke tror på Big Bang Theory.
Da jeg var barn, jeg plejede at retfærdiggøre nogle af de ting, som jeg ikke kender som "En handling af Gud". Men, da jeg begyndte at læse bøger og blev mere veluddannede (ikke så meget), jeg begyndte at realisere de egentlige svar på disse ubesvarede spørgsmål. Videnskab giver dig bevis, og religion giver dig forslag fra en bog, der er skrevet tusinder af år siden. Giv det en tanke!

4.Human behøver ikke Gud

Lige siden udviklingen af ​​videnskab, fra midten af ​​15th århundrede, religion har været fører krig imod videnskab og taber hver gang de krig. Menneskelig forståelse har forbedret i løbet af de sidste par århundreder, og derfor har Gud yderligere bevæget udover vores neuroner.
Mennesker manglende evne til at besvare spørgsmål om universet førte til udviklingen af ​​Gud. I dag, menneskehandel evne til at besvare spørgsmål, med hjælp af videnskab, er langsomt fører til afskaffelse af gud.
Vi har ikke brug for Gud. I dag ved vi, hvordan universet blev skabt. Det store brag. Så hvad var Guds rolle? Vi ved, at det hele startede med en lille inflation, og i 13 milliarder år, den har udvidet, for at danne det, vi i dag kender som universet. Var Gud sidder der, og ser udviklingen? Der har ikke været nogen overnaturlige aktiviteter i forbindelse med Big Bang, og derfor Gud har ingen rolle i det!

3.Evil

Er Gud villig til at forhindre det onde, men ikke i stand til? Så er han ikke almægtig. Er han i stand til, men ikke villig? Så han er ondsindet. Er han både kan og vil? Så hvorfra kommer det onde? Er han hverken kan eller vil? Så hvorfor kalde Ham Gud?

Epikur (C 341 - c. 270 f.Kr.).



Dette spørgsmål blev stillet af Epikur århundreder siden, og er endnu ikke besvares af de religiøse clergies. I enhver religion, har Gud lovet hans sønner (Os, de mennesker), at han vil tage sig af os, og vil give os retfærdighed. Retfærdighed betyder ikke, den forfærdelige død og lidelse i hele verden.
Mange religiøse fanatikere, der voldsomt tror på Gud, siger, at "Gud har givet os fri vilje. Hvis vi gør det onde med fri vilje, så er det vores, og ikke Guds". Denne kommentar er lige så meget idiotisk som det kan få.

  • Vi er angiveligt Guds Børn. Han skal beskytte os i alt. Min far vil ikke lade mig i junglen, bare fordi jeg ønskede at gå til en jungle.
  • En lille pige roamer i sit nabolag. Hun blev forulempet, voldtaget. Er det hendes frie vilje?

I dag er millioner af børn sulter og lider af forskellige sygdomme. Er det deres frie vilje?

Vi kan ikke definere det onde, ved blot at sige, at mennesker er frie vilje, og derfor Gud har intet ansvar for os.
En mere logisk forklaring er, Gud eksisterer ikke, og du er blevet tro på ingenting.

2.Hell og Heaven

Virkelig? Når jeg dør, vil det afhænge af mit liv mark ark, at hvis jeg vil komme til himlen eller helvede. Hvordan betyder det noget? Jeg vil være døde derefter.
Begrebet himmel og helvede er en af ​​de mest bekymrende begreber enhver religion. Hell slagtilfælde stor frygt, århundreder tilbage, i hjertet af det syge-doers. I dag Nah! I dag er vi mere kultiveret, og vi tror ikke på et liv efter døden.
I hinduismen, tilbage i 16th århundrede og 17th århundrede, var der et begreb af ’Sati`. Sati betyder, at en enke skal dø i sin mands bål. Hvor latterligt er det? Hvorfor skulle der lever kvinder dør, bare fordi hendes mand døde? Hinduistiske religiøse clergies, sagde, at en kvinde, der ikke undergår Sati, vil gå til helvede. I kristendommen, en kvinde, hvis jomfruelighed er tabt, før gifte, anses for at gå til helvede. Betyder det noget? Fordi hun allerede har mistet sin mødom, hvordan betyder det noget nu?
Hvis vi ikke tror på gud, der gør os ikke at tro på nogen af ​​himlen eller helvede, og derfor ingen efter livet. Så alle jer gud-elskere derude, Live dit liv, fordi evigheden er lang tid!

1.Der skal være adgang of Gods

Virkelighedstjek. Har du set gud? Jeg har ikke set også! Derfor på hvilket grundlag tror du på gud? De fleste af de troende i Gud tror på ordene fra de religiøse clergies. Der er ingen gyldig dokumentation for eventuelle guder. Hvis der var et bevis, så ville vi alle være tilhører samme religion, og der var ikke behov for millioner af guder, og millioner af religioner. En formodet beviser betyder, vi kan lugte ham, røre ved ham og høre ham også. Noget vi ikke kan opfatte med vores 6 sanser, kan ikke tages som et bevis. Hvis vi ikke kan opfatte noget gennem vores sanser, så er det ikke berettiget til at blive troet på!

Faktisk er vi alle mere eller mindre agnostikere. Der er ingen gyldig dokumentation for guder, og dermed Gud, og dermed tror jeg ikke på gud. Vi er agnostikere, og derfor bør også være ateister. Religionen du tilhører i intet. Den primitive religion alle os mennesker er Menneskeheden!

En person, der tjener menneskeheden tjener Gud
-Swami Vivekananda

Del på sociale netværk:

Relaterede
Top 10 grunde til Indien er elsket over hele verdenTop 10 grunde til Indien er elsket over hele verden
Top 8 grunde til, at islamiske lande er populariseret som usikreTop 8 grunde til, at islamiske lande er populariseret som usikre
10 Grunde hvorfor du bør ikke acceptere tilbage en snyder10 Grunde hvorfor du bør ikke acceptere tilbage en snyder
Hvad er en mothman? 10 mulige forklaringerHvad er en mothman? 10 mulige forklaringer
10 Grunde til, at du altid skal tro på dine drømme10 Grunde til, at du altid skal tro på dine drømme
Top 10 sikreste lande for kvinderTop 10 sikreste lande for kvinder
Stylist kalder kvindens naturlige hår ”et dyr, der ikke kan tæmmes”Stylist kalder kvindens naturlige hår ”et dyr, der ikke kan tæmmes”
10 Problemer, du kan aldrig løse10 Problemer, du kan aldrig løse
Womenshistorymonth: 10 skønhed ikoner, du bør videWomenshistorymonth: 10 skønhed ikoner, du bør vide
7 Ageless skønhed hemmeligheder fra dine yndlings kendisser7 Ageless skønhed hemmeligheder fra dine yndlings kendisser
» » Top 10 grunde til at være en ateist
© 2021 copro.men