copro.men

Hvordan man har en gud centreret dating forholdet?

Alt i denne verden er sikkert på grund af Guds velsignelse. Hvis du vil have dit forhold til at vare længere og glade derefter holde gud i midten af ​​dit forhold er meget vigtigt. Hvert forhold har sine egne op-og nedture, at prioritere Gud i dit forhold, vil hjælpe dig til at overvinde enhver negativ ting kommer til din vej. Gud centreret dating forholdet vil hjælpe dig til at se dybere end blot den fysiske side af dit forhold. Når du vil gøre Gud centrum for dit forhold, så vil du være i stand til at overvinde de mangler i dig og din partner. Hvis du aldrig vil glemme gud vil han aldrig glemme dig. Hvis du ikke kan give gud prioritet, så kan du ikke være glad i alle tilfælde. En gud centreret dating forholdet er dyb og ikke knækker let. Måder at have en gud centreret dating forholdet er givet i denne artikel læse om at vide mere.

Måder at have en Gud Centreret dating forholdet

1.) Kend Gud er Supremo at have en Gud Centreret dating forholdet

Hold gud som det vigtigste center i dit forhold. Gud er alt og han er den ultimative magt. Når du vil holde ham i dit forhold så alt vil være fint og stor. Den perfekte kærlighed er Guds kærlighed. Du behøver ikke at føle sig svag sætte nogen anden lige så vigtig som Gud. Ingen kan elske dig som Gud gør, vil ingen holde dig glad og tilfreds som Gud gør for dig. Gud vil bruser dig med en masse mere kærlighed, end du har brug for, og alle andre kan give dig. Gud er den ultimative, og han er der for dig til at udfylde hullet i dit liv.

Tilgang dit kærlighedsliv overvejer Gud i dit sind huske, at Gud altid er der for dig, og han elsker dig mere end nogen anden. Gør Gud dit livs kærlighed tro på ham og ved, at selv om der er ingen i dit liv Gud vil altid være der for dig.

2.) Være et godt menneske at have en Gud Centreret dating forholdet

Du kan ikke elske Gud rent, hvis du ikke er en god menneske selv. Når du er en god person, så kun du kan elske nogen rent. Hvis du tror, ​​du har fejl så skal du ikke bekymre dig som Gud stadig elsker dig, men prøv at rense din sjæl. Prøv at være bedre en bedre person i nåde af Gud. Husk, at du er den søn og datter af Gud, og du er nødt til at gøre ham stolt.



Være et barn, som vil gøre føler Gud glad og stolt. Må ikke skade nogen, ikke gå ind i et forhold med nogen til bare opfylde dine behov. Gud er der for dig til at elske, du ikke glemme denne kendsgerning. Hold dit sind væk fra negative ting og holde det rent.

3.) Commit når du mener at have en Gud Centreret dating forholdet

Gud opmuntre aldrig lairs, at have en Gud centreret dating forholdet følge hans regler. Du må ikke sige noget, som du ikke mener. Når du vil have en Gud centreret dating forholdet holde det loyale og lige. Gud ikke sætter pris på dem, der nogensinde ville snyde, derfor gå ind i et forhold med en positiv attitude. Må ikke snyde nogen, og holde alt klart fra begyndelsen. Find en partner, som tror på Gud og tro på Gud. Altid holde Gud over dit forhold vil hjælpe dig til at have en stor sammenhæng, og du stadig vil være nær og kær Gud.

4.) Indsend dit forhold til Gud 



Du ved, at Gud er den ultimative magt, og han vil have dig til at være glad og tilfreds. Når du vil have en gud dating centreret forhold, så skal du holde Gud over dit forhold. Som når du sender dig selv til Gud så tager han sig af dig samme måder vil han tage sig af dit forhold så godt. Gør som pr Bibelen siger og som pr Kirke mener et virkeligt forhold skal være. Spild ikke din tid med nogen, der ikke tror på styrken af ​​Gud.

5.) Må ikke haste til at komme ind bekendtskab

Tålmodighed er, hvad Gud ønsker, vi skal følge. Må ikke haste ind i noget, at have en Gud centreret dating forholdet. Tag din tid finde et godt match, der er også en tilhænger af Gud. Find nogen, der ville dato du holde ægteskabet i tankerne. Har du ikke nogen i dit liv, der ville tage dig væk fra Gud. Har en person, der vil bringe dig tættere på Gud. At få en god mand / kvinde vil tage tid, men ikke nøjes med nogen, hvis du ønsker at holde på kærlig Gud. Du ved, at Gud er din første kærlighed, og derfor behøver du ikke at nøjes med nogen, der ikke ville elske Gud. Må ikke miste tålmodigheden i hele processen, tror på Gud, og tro på, at du vil få et bedre match.

6.) Vær forsigtig med fysisk forhold



Vend ikke dit forhold dårligt i øjet af Gud og Bibelen ved at få fysisk for tidligt. Sæt dine grænser og holde sig inden for din grænse. Når du begynder at føle sig skyldig for dine handlinger så du ved, det er på tide at stoppe. Undgå at gøre handlinger, der kan føre til forbedre din begær eller provokere dig til at være mere fysisk. Tal om rigtige og forkerte handlinger, og sætte grænser i henhold til det. Forbliver ren og hellig indtil ægteskabet og dato kun holde ægteskab i tankerne. Som det også er nævnt i Bibelen, at du skal gøre kun hvad der er godt, velbehagelige og fuldkomne i Guds øjne.

7.) bede sammen for at have en Gud Centreret dating forholdet

Par, der beder sammen blive sammen. Når du begge ikke har det sjovt sammen så er der ingen brug for at have et sådant forhold. Hold Gud i midten af ​​hver sjov, finde det sjovt i at bede ham og sang hans navn. Gør hvad du både gøre for at nyde, men glem ikke Gud i mellem alle disse. Glem ikke at bede Gud, ros gud sammen med dit forhold og forblive lykkelig. Du ved, at det er Guds nåde, at du både er glad og have det sjovt sammen. Nyd dit liv, som du ønsker, og samtidig holde på at takke Gud for denne store liv.

8.) prioritere din partner end dig selv

Dette kaldes viser Kristus kærlighed til hinanden. Find måder at vise kærlighed til hinanden som Gud vise kærlighed til dig. Du har fået din partner ved Guds nåde, og du har brug for at holde dem for evigt. Sæt din partner over din stolthed og ego. Hvis gør nogle ofre skal gøres for at holde din partner glad så er der intet galt i at gøre det. Vær klar til at hjælpe hinanden, bliver styrken af ​​din partner, ikke hans eller hendes svaghed. Gud har bragt dig både sammen og du både skal arbejde for hinandens fremskridt. Tro på din partner og hjælpe ham / hende til at vokse. Som Gud viser dig den rigtige vej tøver ikke med at vise din partner en rigtige vej. Hjælp dem til at vælge en bedre vej og blive et bedre menneske sammen.

9.) Følg Guds Forkyndelse Sammen

Følg hvad Gud har lært dig. Gud ønsker du to være venlig, blid og generøs over for andre. Hjælp hinanden med at blive et bedre menneske og en hjælpende menneske. At have en Gud centreret dating forholdet du både skal arbejde sammen for at følge, hvad Gud ønsker af deres børn. Læs Bibelen sammen og tilbede gud dagligt. Tak Gud for at elske dig og bringe dig begge sammen. Gud ønsker du at være en slags menneske, hjælpe mennesker i nød og opfordre folk til at komme tættere på Gud. Stop hinanden fra at gøre begå synd eller enhver handling, som ikke ville blive opmuntret af Gud.

10.) Husk Gud er der for dig

Der er ikke nogen stor følelse end at vide, at Gud er virkelig. Du kender Gud er ansvarlig for lykke i dit liv lige nu. Han er kilden til din energi, og han er der altid for dig. At have en Gud centreret dating forholdet du begge tror på Gud og videregive kærlighed som Gud brusere over dig til din partner. Du begge må aldrig glemme, at Gud er den første person, du elskede, og han er stadig i dit liv. Han virker for dig, han arbejder dag og nat for at holde dig både glad. Derfor skal du ikke glemme Gud, han er ægte, og han er stadig arbejder for dig.

Del på sociale netværk:

Relaterede
Forholdet råd: 9 forholdet fejl for at undgåForholdet råd: 9 forholdet fejl for at undgå
9 Bedst bevarede hemmeligheder i meget lykkelige par9 Bedst bevarede hemmeligheder i meget lykkelige par
Forholdet rådgivning til kvinder: 8 ting din kæreste vil have dig til at gøreForholdet rådgivning til kvinder: 8 ting din kæreste vil have dig til at gøre
Hvad betyder dating betyde? | dating & dens forskellige typerHvad betyder dating betyde? | dating & dens forskellige typer
10 Ting at overveje, før du begynder dating din bedste ven10 Ting at overveje, før du begynder dating din bedste ven
Sådan spørger en pige ud af, om hun allerede er dating?Sådan spørger en pige ud af, om hun allerede er dating?
10 Tips om, hvordan at komme over et langsigtet forhold10 Tips om, hvordan at komme over et langsigtet forhold
10 Tips om hvordan man kan gøre dit forhold bedre og stærkere10 Tips om hvordan man kan gøre dit forhold bedre og stærkere
10 Tips til, hvordan du opdatere dit forhold lige nu10 Tips til, hvordan du opdatere dit forhold lige nu
Hvordan skal man behandle med angst om nyt forhold?Hvordan skal man behandle med angst om nyt forhold?
» » Hvordan man har en gud centreret dating forholdet?
© 2021 copro.men